Telefoniczna usługa "na hasło" umożliwia Państwu uzyskiwanie za pośrednictwem telefonu informacji o stanie salda oraz obrotach na swoich rachunkach w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy. Informacja ta udzielana jest przez Pracowników z działu obsługi Klienta w godzinach pracy Banku.
Szczegółowe informacje o godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Trzebnicy oraz numery telefonów odnajdziecie Państwo w dziale Placówki.
Telefoniczna usługa "na hasło" skierowana jest do Klientów Banku, którzy:
posiadają dostęp do telefonu,
posiadają rachunek bieżący lub osobisty w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy,
złożą w jednej z placówek Banku Spółdzielczego w Trzebnicy wypełnioną Dyspozycję Aktywacji.
W celu uzyskania informacji o stanie swojego rachunku należy:
zadzwonić pod jeden z numerów podanych w dziale Kontakt:
postępować zgodnie z zaleceniami Pracownika Banku (podać numer rachunku lub imię i nazwisko, hasło), który to udzieli pełnej informacji.
Do zalet Telefonicznej usługi "na hasło" należy:
możliwość uzyskania szybkiej i aktualnej informacji o stanie rachunków z dowolnego miejsca na świecie,
konieczności posiadania dostępu tylko do telefonu,
wygoda, bezpieczeństwo, zapewnienie poufności informacji.
Za usługę pobiera się opłatę zgodnie z obowiązującą w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy Tabelą prowizji i opłat za czynności bankowe w obrocie krajowym, którą Państwa znajdziecie w dziale Prowizje i opłaty.
Zapraszamy do naszych placówek.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikami Banku Spółdzielczego w Trzebnicy - Kontakt.
1 CHF | 4.2053 | ![]() | 0.0000 |
1 EUR | 4.5310 | ![]() | 0.0000 |
1 GBP | 5.1244 | ![]() | 0.0000 |
1 USD | 3.7312 | ![]() | 0.0000 |
55-100 Trzebnica
ul. Prusicka 1
tel.: 71 387 43 21, faks: 71 387 43 36
e-mail: sekretariat@bstrzebnica.pl
Zapraszamy do odwiedzania naszej siedziby w pon, wt, czw i pt w godzinach 8:30 - 15:30, a w środy w godzinach 8:30 - 17:00.
POLUPLPR