Bank Spółdzielczy w Trzebnicy

Kalendarz

Czwartek, 25.02.2021

Imieniny

Cezarego, Wiktora, Donata

Wyszukiwarka

Nawigacja

Jesteś na:

Menu główne

Logowanie do Bankowości Internetowej

Reklama

planet-pay
PSD2
Kartosfera
Zastrzeganie kart

Treść strony

BLIK

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.

Kto może korzystać z BLIK?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Pay (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store),
  • złożą wiosek w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy o włączenie usługi BLIK.

Dostępne płatności za pomocą BLIK

Dzięki usłudze BLIK:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).

Limity obowiązujące w płatnościach BLIK

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku Spółdzielczego w Trzebnicy.

Rodzaj transakcji Limit domyślny Limit maksymalny
Wypłata gotówki 1 000 zł 10 000 zł
Płatność w sklepach 1 000 zł 10 000 zł
Zakupy internetowe 1 000 zł 10 000 zł

 

Jak uruchomić i aktywować BLIK na telefonie?

Zarejestruj/zaloguj się do portalu Kartosfera.

  • W portalu Kartosfera wygeneruj kod umożliwiający aktywację aplikacji mobilnej,
  • Pobierz aplikację BS Pay ze sklepu Google Play lub App Store,
  • Aktywuj aplikację akceptując Regulamin aplikacji mobilnej BS Pay, wprowadzając kod wygenerowany w Kartosferze i nadając swój własny kod PIN do aplikacji,
  • Dokończ aktywację w portalu Kartosfera w zakładce Aplikacja mobilna, a następnie kliknij w BS Pay przycisk "Dalej",
  • Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK),
  • Wybierz ikonkę BLIK,
  • Zacznij korzystać z BLIKA.

Instrukcja, jak krok po kroku uruchomić BLIK na telefonie - TUTAJ.

Płatności w sklepach lub w Internecie

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay,
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
  • To już wszystko - zakupy opłacone.

Wypłata gotówki z bankomatu

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
  • Podaj kwotę transakcji,
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay,
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
  • Wypłata dokonana.

Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Bezpieczne transakcje z BLIKIEM

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay,
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Pay,
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe,
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
    • aktualizuj przeglądarki internetowe.
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Pay i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej,
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu  Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.

Ważne informacje

poprzedni następny
  • 2021.02.03

    Przerwa techniczna na serwerach bankowości elektronicznej eCorpoNet.

  • 2021.01.22

    Przerwa techniczna na serwerach bankowości elektronicznej eBankNet.

  • 2020.12.30

    Zmiany w usłudze 3D Secure.

  • 2020.12.10

    Praca Banku i realizacja przelewów w dniach 24.12.2020r. oraz 31.12.2020r.

  • 2020.11.17

    Przerwa techniczna na serwerach bankowości elektronicznej eCorpoNet.

Reklama

ABC Bezpieczeństwa w sieci
BIK
Concordia

Waluty

Dane z dnia: 2021-02-25
1 CHF4.0959do góry0.0000
1 EUR4.5176do góry0.0000
1 GBP5.2607do góry0.0000
1 USD3.7145do góry0.0000

Dane kontaktowe

Bank Spółdzielczy w Trzebnicy
  • -

55-100 Trzebnica
ul. Prusicka 1
tel.: 71 387 43 21, faks: 71 387 43 36
e-mail: sekretariat@bstrzebnica.pl

 

Godziny otwarcia

Godziny otwarcia

Zapraszamy do odwiedzania naszej siedziby w pon, wt, czw i pt w godzinach 7:45 - 15:30, a w środy w godzinach 7:45 - 17:00.

SWIFT kod

SWIFT kod

 POLUPLPR

Licznik odwiedzin

Licznik odwiedzin Miło nam poinformować że jesteś
2614221 na stronie
© Bank Spółdzielczy w Trzebnicy. Wszelkie prawa zastrzeżone
powrót do góry