Przejście do sekcji:
Ważne linki
Ważne linki
BLIK
Treść strony
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Trzebnica Mobile.
Kto może korzystać z BLIK?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
-
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Trzebnica Mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Dostępne płatności za pomocą BLIK
Dzięki usłudze BLIK:
-
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Trzebnica Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję,
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej,
- dokonać przelewu na telefon.
Limity obowiązujące w płatnościach BLIK
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej eBanknet. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku Spółdzielczego w Trzebnicy.
Rodzaj transakcji | Limit domyślny | Limit maksymalny |
Wypłata gotówki | 500 zł | 5 000 zł |
Płatność w sklepach | 500 zł | 5 000 zł |
Zakupy internetowe | 500 zł | 5 000 zł |
Przelew na telefon | 500 zł | 1 000 zł |
Jak uruchomić i aktywować BLIK w aplikacji BS Trzebnica Mobile?
Zaloguj się do aplikacji BS Trzebnica Mobile.
-
- Wybierz dostępną opcję na głównym ekranie BLIK;
- Wybierz rachunek, który chcesz powiązać z usługą BLIK (jeżeli masz więcej rachunków);
- Jeżeli chcesz również skorzystać z możliwości odbioru przelewów na telefon BLIK, zaznacz tą opcję;
- Zaakceptuj Regulamin BLIK i naciśnij klawisz "Dalej";
- Zaakceptuj Rejestrację BLIK naciskając klawisz "Dalej" i podając PIN do aplikacji;
- Gotowe, zacznij korzystać z BLIKA.
Płatności w sklepach lub w Internecie
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIK lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Trzebnica Mobile.
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu).
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- To już wszystko - zakupy opłacone.
Wypłata gotówki z bankomatu
- Wybierz w bankomacie opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Trzebnica Mobile.
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
- Podaj kwotę transakcji.
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Trzebnica Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji. jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- Wypłata dokonana.
Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
Przelew na telefon
- Wybierz opcję Przelew na telefon BLIK.
- Wybierz odbiorcę ze swojej listy kontaktów. Aplikacja podpowie Ci, czy wskazany numer telefonu umożliwia przyjęcie przelewu BLIK (ikonka BLIK-a przy kontakcie). Możesz również samodzielnie wpisać numer telefonu odbiorcy.
- Uzupełnij pole Odbiorca oraz Tytuł przelewu.
- Wprowadź kwotę przelewu.
- Nacisnij klawisz "Wyślij przelew".
- Przelew został wysłany.
Bezpieczne transakcje z BLIKIEM
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Trzebnica Mobile,
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Trzebnica Mobile,
- stosuj oprogramowanie antywirusowe,
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe,
- aktualizuj przeglądarki internetowe.
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Trzebnica Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej,
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Trzebnica Mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBankNet lub dzwoniąc na Infolinię Banku.
Dokumenty
- Regulamin usługi BLIK (PDF) 175.68kB
Do otworzenia plików należy posłużyć się programem Acrobat Reader firmy Adobe.
Informacje na temat programu Acrobat Reader oraz dokumentów PDF należy szukać na stronie firmy Adobe pod adresem http://www.adobe.com.