Bank Spółdzielczy w Trzebnicy
- Usługi »
- Telefoniczna usługa "na hasło" »
Informacja
Telefoniczna usługa "na hasło" umożliwia Państwu uzyskiwanie za pośrednictwem telefonu informacji o stanie salda oraz obrotach na swoich rachunkach w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy. Informacja ta udzielana jest przez Pracowników z działu obsługi Klienta w godzinach pracy Banku.
Szczegółowe informacje o godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Trzebnicy oraz numery telefonów odnajdziecie Państwo w dziale Placówki.
Telefoniczna usługa "na hasło" skierowana jest do Klientów Banku, którzy:
-
- posiadają dostęp do telefonu,
- posiadają rachunek bieżący lub osobisty w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy,
- złożą w jednej z placówek Banku Spółdzielczego w Trzebnicy dyspozycję aktywacji usługi.
W celu uzyskania informacji o stanie swojego rachunku należy:
-
- zadzwonić pod jeden z numerów podanych w dziale Placówki,
- postępować zgodnie z zaleceniami Pracownika Banku (podać numer rachunku lub imię i nazwisko, hasło), który to udzieli pełnej informacji.
Do zalet Telefonicznej usługi "na hasło" należy:
-
- możliwość uzyskania szybkiej i aktualnej informacji o stanie rachunków z dowolnego miejsca na świecie,
- konieczności posiadania dostępu tylko do telefonu,
- wygoda, bezpieczeństwo, zapewnienie poufności informacji.

Stronę wygenerowano: 2023-03-22 16:34:55
Strona wygenerowana z systemu netadmin