Bank Spółdzielczy w Trzebnicy

Bank Spółdzielczy w Trzebnicy

  • Usługi »
  • Telefoniczna usługa "na hasło" »

Informacja

Telefoniczna usługa "na hasło" umożliwia Państwu uzyskiwanie za pośrednictwem telefonu informacji o stanie salda oraz obrotach na swoich rachunkach w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy. Informacja ta udzielana jest przez Pracowników z działu obsługi Klienta w godzinach pracy Banku.

Szczegółowe informacje o godzinach pracy Banku Spółdzielczego w Trzebnicy oraz numery telefonów odnajdziecie Państwo w dziale Placówki.

Telefoniczna usługa "na hasło" skierowana jest do Klientów Banku, którzy:

    • posiadają dostęp do telefonu,
    • posiadają rachunek bieżący lub osobisty w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy,
    • złożą w jednej z placówek Banku Spółdzielczego w Trzebnicy dyspozycję aktywacji usługi.

W celu uzyskania informacji o stanie swojego rachunku należy:

    • zadzwonić pod jeden z numerów podanych w dziale Placówki,
    • postępować zgodnie z zaleceniami Pracownika Banku (podać numer rachunku lub imię i nazwisko, hasło), który to udzieli pełnej informacji.

Do zalet Telefonicznej usługi "na hasło" należy:

    • możliwość uzyskania szybkiej i aktualnej informacji o stanie rachunków z dowolnego miejsca na świecie,
    • konieczności posiadania dostępu tylko do telefonu,
    • wygoda, bezpieczeństwo, zapewnienie poufności informacji.

Dokumenty

Taryfa Opłat i Prowizji

Wstecz

fotokod
Stronę wygenerowano: 2023-03-22 16:34:55
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu netadmin